2009. július 8., szerda

KedvesM beszéde

Nem vagyok a szavak embere, főképp, ha mindezt ilyen sok ember előtt kell megtennem, így egészen röviden, köszönöm csak meg mindenkinek, hogy eljöttetek és velünk ünnepeltek ezen a számunkra oly fontos napon. Me-vel ellentétben én minden döntésemet hosszasan megfontolom, számba veszem a különböző lehetőségeket, és ezek ismeretében magabiztosan mondom ki a végső szót. Mindezek alapján elmondhatom, hogy a mai elhatározásomat is volt időm - uszkve 7 és fél év - jól átgondolni. Eleinte ugyan drága barátaim megkérdőjelezték, hogy biztos normális eszemnél vagyok-e, de végül is mindenben támogattak és segítettek, amiben csak tudtak. Busman barátom, aki a motorok és gyűrűk mágusa, és egyik legrégebbi barátom, GeGe, aki a jó hangulat letéteményese, SzuroMi, akinek a különleges borokat is köszönhetjük, és aki kedvesemet is igen komoly próbák elé állította, de ő bírta a sarat. További kihagyhatatlanok még Lormi, Lonya és Sinner, akik visszafogott, decens mivoltukkal állnak mellettem már sok-sok éve.

Természetesen, szüleimet is magasztalom, nélkülük ez a nap sem jött volna létre. Nem könnyű pár mondatban összefoglalni, mindazt amit tőlük kaptam, de ezt ők sem várják el, hiszen ebben is hasonlóak vagyunk, szavak nélkül is érzik.

Végezetül pedig, köszönöm, kicsi feleségem szüleinek, hogy ilyen szuper csajt neveltek, nélkülük én sem találtam volna új családot-

Egy kedves baráti házaspár esküvőjén történt, hogy miután a friss férj felállt szólásra, nem igazán tudta mit is mondhatna. Ezért igen bölcsen a következőket mondta: - … most pedig átadom a szót a feleségemnek. Most én is így teszek : Me..

Nincsenek megjegyzések: