2009. április 21., kedd

Születésnapi menü

Hétfő szent napján KedvesM betöltötte életének 31-ik évét. Ez alkalomból korábban eljött a munkából, amit igen csak támogattam, de ez utóbbi tette volt az is egyben, ami kicsit felpörgetettségre kárhoztatott, ami pedig nem az erősségem, mármint a gyorsaság. Meglepijének egy része, már itthon várta, két rubik kocka (3*3*3; 4*4*4) megtestesülésében. Másrészről fejben az új kispárnája is meg volt, gyakorlatilag pedig hétfő de. meg is vettem, ügyesen. Eddigi közös pályafutásunk alatt, kapott már tőlem pár kispárnát, bevett szokása ugyanis, hogy laposra alussza őket. Remélem még sok-sok párnicskuval lephetem meg, közös sorsunk útján. Na de a lényeg, ami a majdnem csúszást eredményezte, hogy  kitaláltam, torta nélkül nem szülinap a szülinap. Persze már előbb kellett volna gondolnom rá, ha mondjuk kör alakút akarok, de hála a Vanilin cukinak, ami tőlünk egy köpésre van (legalábbis olimpiai köpésre :) nagyon helyes, téglalap alakú, fekete erdő tortát szerveztem. Na ezt követte az ételkészítés. Egész pontosan úgy kezdődött, hogy reggel neki indultam a nagyvilágnak, és mire oda értem, hogy a vacsihz bevásároljak, már eléggé fájt a lábam, kis tavaszi pipőkémben. Úgyhogy még a piacra bementem, és irány haza. Husi bepácol, és immáron kényelmes balerinában négy keréken száguldás a fent emlegetett tortáért. Viszont saját magamat is meglepve turbó tűzzel kb 1 óra alatt kész is lett a hami, épp mire hazaért a drága.

És a végeredmény:

Baconnal fonott szűzpecsenye, krumplipüré szárzeller és tejszínes cukkini mártás. Valamint a mosolygós KedvesM.

 

Kiegészítés: a drága két napja ül a számítógép előtt és a 3*3*3-as kockát gyötri, egy algoritmus segítségével próbálja helyére rakni a kockákat. Ma már egyszer kijelentette, hogy most pár órára lerakja a kockát, mert hülyét kap rövid úton. Életkép: ül mellettem a kanapén, és természetesen a színeket próbálja egységesíteni.  És nem hagy engem nyugton írni, mert mindig meg kell nézni a leírást…….

Nincsenek megjegyzések: