2008. november 1., szombat

Kreatív képriport

Pár héttel ezelőtt Skinnetik baártnőmmel a Normafánál voltunk, és megsétáltattuk magunkat Boszi kutya által. Skinnetikkel bár viszonylag ritkábban találkozunk, olyankor mindig nagyon jókat beszélgetünk. Élvezem, hogy másképp szemléli az emberi lélek működését, mint én és  nagyon izgalmas dolgokat szokott mesélni. Ilyenkor őszintén, kicsit irigykedem is, és nem egyszer felmerült már bennem, hogy előbb utóbb belevágok olyan tanulmányokba, hogy én is elsajátítsam az efajta tudásokat is. Na nem csak beszélgettünk és sétáltatódtunk, de Skinn. fényképezgetett is, például ilyen szépeket:  meg ilyeneket:

 Séta közben faleveleket is gyűjtöttünk, bogyókat és vadgesztenyé
t is. Ezekből itthon csináltam asztali díszeket, dísztökkel kombinálva. 


2 megjegyzés:

Névtelen írta...

nagyon szépek lettek :)

Névtelen írta...

ja. ági voltam. vagyok.