2008. augusztus 19., kedd

Óvakodj a .....akitől kell ... & beszámoló a demjéni thermál völgyről

Ma igen szomorú dolog történt velem ebéd közben. A történet azonban korábbra nyúlik vissza, egészen tegnap estig. Nevezett időpontban ugyanis jószomszédi látogatást tettünk kedvenc egri barátainknál. Pontosan azokról a drága barátokról van szó, akik a - muszáj leírnom, mert még a neve is annyira tündér mókus- Bodza nevű tünci babával rendelkeznek. Tünci baba épp egy éves és 10 hónapos, és mint olyan, hihetetlen mód akaratos. Pillanatnyilag minden az övé, minden "én", és ez az ÉN irányít mindent és mindenkit. Egyszóval imádni valóan, égetni valóan, hihetetlen mód szeretnivaló. Tehát Bodza családnál voltunk, ahol is vacsora közben társasági ismerős lány mélységesen szenvedően, lesápadt arccal előadta, mennyire fáj is neki az éppen ma tömött foga, és hogy a szúrás egészen az agyáig hatolt. Mivel jó fej vagyok, és nem vagyunk címzetes barátnők, nem sütöttem el azt a kedves, igen szellemes poént, amit más esetben és másnak biztos megtettem volna, hogy ugye bár nyilallni csak abba tud, akiben van hová. Na de mint előző körmondatomban jeleztem, ettől a kedves kis intermezzótól eltekintettem a már említett okokból kifolyólag, de nem is nagyon spiláztam túl az aggódást, mivel úgy tűnt, nem is vágyik bíztató szavaimra... Na de ez a fogfájós téma addig-addig tekergett és gyűrűzött, míg csoki evés közben az én fogamba is érezhetően belenyilallt a jujjjj. Ennél több nem is történt, biztos ami ziher alapon oldalt váltottam, helyzet megoldva. Hát ma, már túl az ebéd legjaván épp pöttyös ponton (ez itt a reklám helye) nyammogok, mikor is érzem, hogy hmmm, itt valami kemény van, nem is egy, hanem mindjárt két kemény. Azonmód ki is kanalaztam két keményet, amik, mint megállapítottam, egykori fogam felének tömött részecskéi. Szóval azóta szelel a szél a számban, és azt mondhatom rendkívül unalmas csak az egyik oldalon rágni.... Meg amúgy is.... Szerencsére nem fáj (remélem mindenki hallja, hogy ezt a kijelentést lekopogtam háromszor a fán (értsd az államon); még szerencse, hogy nem vagyok babonás....). Csak nincs nagy kedvem most fogorvoshoz menni, és bénázni ezzel, meg tömérdek geppát kifizetni érte. De persze felhívtam fogdoktornénit - nevezett Raffai Teréz - akit ezúton is ajánlok mindenki szíves figyelmébe, mert igen ügyes valaki.Tanulság: óvakodj a szívszorongató arccal fogukat fájlaló emberektől, akikkel kapcsolatban amúgy is van már egy megérzésed, hogy neked ő nem gyere be.

Demjéni thermál völgyhttp://www.demjenszallas.hu/termalvolgy.phpElőször is jelezném, hogy nem vagyok a fürdő fizetett reklámozója, bár ez így végiggondolva nem is lenne olyan rossz ötlet....Késő délután fél 6 körül útra kerekedtünk, mondhatni kocsira gördültünk kedves M. családdal és átszáguldottunk a szép új úton Demjénbe, mely falucska Egerszalók mellett található és hasonlóan kellemes meleg vizes gyógyforrással bír, mint Szalók. Ez utóbbival szemben nagy előnye a Demjéni strandnak, hogy még nem kurvultak el a pénznek, megfizethető a belépő, és nem akarnak minden lépésnél egy újabb bőrt lehúzni az odalátogatóról. A thermál völgy idén nyárra épült meg, és lesz egy barlang rész is, ami még most kerül majd kialakításra. Na de ami készen van, azt csuda szépen találták ki. A hegyoldalba épült fürdőt lépcsőzetesen alakították ki, a víz lefolyik egyik medencéből a másikba. A medencéket továbbá mozaikkal rakták ki, amely megoldás szívemnek az ő csücskét képezi, és a már említett szívemnek az ő nagy vágya, hogy egyszer mozaik csempés és üvegtéglás fürdőszobám legyen. Na tehát mozaikos medencék, és mindenféle mediterrán növény körbeültetve. És a víz fölött fa háztető, hangulatvilágítás; megfelelő kényelmi szolgáltatások, mint ingyenes öltöző, és parkolási lehetőség. A fürdő tájolása is igazán parádés, mivel a naplementét premier plánban nézhettük végig, miközben lábunkat a vízben lógáztuk. Összeségében azt mondhatom, hogy olyan remekül megkonstruálták a helyet, olyannyira, hogy még az én drága, finnyás, morgolódós M-m is azt mondta ide máskor is eljövünk.

Nincsenek megjegyzések: